dinsdag 22 februari 2011

WD My book

Zaterdag al wezen vragen hier in de "computerwijk" in Shenzhen maar uiteindelijk toch maar stukken goedkoper besteld op Taobao.. en vandaag was die er:

WD My book 1TB woohoo.. voor iedereen die nu denk waar heeft die het over dit is dus een USB Hard drive van 1TerraByte oftewel 1000 GB..
 Ik heb ontzettend veel films en series op mijn computer staan en moest dus gewoon een extra harde schijf hebben.. waarom bouw je er dan geen in dacht ik eerst;
Maar tijdens het shoppen kwam ik deze tegen, handig om te vervoeren en als het lukt kan ik deze via de USB kabel op mijn 42 inch plasma tv scherm aansluiten..

1 opmerking:

  1. Nice.. Ik heb ook een WD My book (ook 1TB als ik het goed heb). Aangeschaft voor backups van m'n MacBook. Ziet er mooi uit, werkt perfect. Goede keuze !

    BeantwoordenVerwijderen