maandag 14 februari 2011

Geblokkeerd

In navolging op mijn eerste blog blijkt dus inderdaad dat deze site blogspot geblokkeerd wordt in China nou ja de meeste zullen het toch vanuit Nederland volgen.

Ik ben al zo gewend om te surfen met mijn VPN en als je hier in China woont heb je ook wel een VPN nodig anders mis je best een hoop zoals Facebook, Twitter, Youtube etc. Ik gebruik trouwens Astrill VPN.

Ook al ben ik nu al 3 jaar hier het blijft vreemd sommige sites niet te kunnen bezoeken en als ik het nieuws kijk op een Hong Kong kanaal dat sommige onderwerpen plotseling worden onderbroken door commercials.

Een ander vreemd ding blijft het weer, verleden week liep ik in mijn shirt buiten met 25 graden nu is het weer rond de 12 en koud, geen wonder dat mensen vaak ziek zijn hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten