maandag 14 februari 2011

Familie planning

Wij leven nu in het jaar van het konijn en volgend jaar wordt het jaar van de draak.

Ook al geloof ik niet in dit soort gedoe dat een maanstand en geboortedata; tijd en jaar iets over je karakter zegt vind ik toch best stoer klinken als je kan zeggen dat je geboren ben in het jaar van de Draak.

Yuan zegt dat een Draak goed past bij een Rat (ik) en een Aap ( Yuan)

En aangezien ik ook een groot fan ben van draken en kijkende naar onze leeftijd hebben Yuan en ik besloten om eind mei begin juni te gaan proberen om zwanger te worden, wij proberen een jongentje te krijgen (veel tips lezen op het internet) maar een meid is natuurlijk ook van harte welkom als het maar gezond is!

Wij gaan eind mei richting Phuket, Thailand voor een welverdiende vakantie van 8 dagen dus wie weet schieten wij in 1 keer raak :)

3 opmerkingen: